Pracownik stacji, bez zastrzeżeń, pomógł mi uzupełnić płyn do spryskiwaczy i olej.Ogólnie - załoga dba o klienta, zarówno w obsługa w sklepie jak i pomoc przy drobnych problemach.
W dziale mięsnym - pani na którą trafiłam najchętniej odesłałaby wszystkich DO DIABŁA - takie miałam doczucie - znudzona, zestresowana, zmęczona.Chcąc uzyskać informacje o promowanych produktach, trafiłam na miłą i kompetentną osobę.Kasa - miła, profesjonalna obsługa.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna.
Bardzo nam przykro, że w naszym markecie w Wągrowcu spotkała się Pani z nieuprzejma obsługą. Pragniemy poinformować, że wszystkie Pani uwagi zostały przekazane do dyrekcji marketu oraz innych osób kompetentnych w celu wprowadzenia odpowiednich środków zaradczych, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji.
Jednocześnie wyrażamy nadzieję, iż pozostanie Pani nadal naszą Klientką, a dokonywanie zakupów w naszym markecie będzie upływać w przyjemnej atmosferze.
Pozdrawiamy, Kaufland Team
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.