Wchodząc do sklepu tego typu klient ma nadzieję, że zostanie profesjonalnie obsłużony. Niestety. Pracownik, którego poprosiłam o pokazanie mi aparatu fotograficznego zaskoczył mnie strasznie swoją odpowiedzią : " musi Pani najpierw kupić baterię żeby sprawdzić jakie zdjęcia robi ten aparat" co było dla mnie zaskakujące. Po chwili zaproponował inny twierdząc, że ma lepsze funkcje. Wróciłam więc do domu sprawdzić. Okazało się, że ma identyczne funkcje co aparat którego wcześniej wybrałam. Wróciłam więc do sklepu. Niestety tego Pana już nie było. Obsłużył mnie więc inny Pan. Był bardzo miły i wytłumaczył mi, że pracownicy sugerują się tymi funkcjami, które są rozrysowane obok ceny. Niestety nie było tam kilku ważnych które posiadał dany aparat. Pracownik czuł się zakłopotany i przeprosił. Tak więc ocena dotyczy obsługi, estetyki salonu sprzedaży.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.