Opinie użytkownika (4)

Pan przy kasie...
Pan przy kasie stał i mówił swoją regułkę tak jakby "od niechcenia". Ale zostałem przywitany i pożegnany, ale to było także bez dużego entuzjazmu, tak to wyglądało jakby ktoś na siłę temu Panu to kazał mówić.

Krystian_221

08.11.2014

LOTOS

Placówka

Olsztyn, Pstrowskiego 28

Nie zgadzam się (0)
Obsługa w sklepie...
Obsługa w sklepie bardzo miła i sympatyczna. Pani przy kasie przywitała mnie z uśmiechem, poprosiłem czy można założyć u nich kartę Clubcard. Nie była żadnego problemu, Pani po zakończeniu kasowania moich zakupów, od razu założyła kartę, wytłumaczyła co i jak należy robić. Na koniec także zostałem bardzo ładnie pożegnany. To była jedna z najlepszych obsług sklepowych.

Krystian_221

08.11.2014

Tesco

Placówka

Olsztyn, Wincentego Pstrowskiego 16

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu w punkcie informacji można zostawić swój bagaż i rzeczy zakupione w innych sklepach, tak zawsze jest bardzo miła Pani i uśmiechnięta. W sklepie wszystko jest ładnie uporządkowane, obsługa zawsze doradzi i podpowie gdzie co można znaleźć. Do tej pory wszystko ładnie idzie, jednak gdy znajdziemy się przy kasie, tutaj jest trochę inaczej. Za długo się czeka w kolejce, czekałem dobre 10min i wszystkie kasy nie było otwarte. Ale jak Pani kasjerka jest bardzo miła i uśmiechnięta. Zostałem ładnie przywitany, gdy zapłaciłem za swoje zakupy, kasjerka cierpliwie poczekała, aż spakuje swoje rzeczy, wtedy zostałem ładnie pożegnany z uśmiechem na twarzy słowami: " Do widzenia i zapraszam ponownie". Po odejściu od kasy podszedłem do punktu informacyjnego, po odebranie swoich rzeczy i tam tak samo zostałem ładnie pożegnany.

Krystian_221

03.11.2014

Kaufland

Placówka

Ostrów Wielkopolski, Wojska Polskiego 1

Nie zgadzam się (0)
28.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za ważne dla nas informacje dotyczące naszego marketu w Olsztynie. Pragniemy poinformować, iż wszystkie zgłoszone przez Pana uwagi te pozytywne i negatywne przekazaliśmy do dyrekcji marketu. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy, Centrum Obsługi Klienta
Pani, która wykładała...
Pani, która wykładała przedmioty na półki, bardzo mi pomogła z uśmiechem kiedy zapytałem się o kawę rozpuszczaną, wskazała mi w którym znajduję się regale. Następnie po zakupach podszedłem do kasy, Pani kasjerka ładnie mnie przywitała słowem "Dzień Dobry" w koszyku miałem wino, Pani poprosiła mnie o dowód osobisty w celu sprawdzenia, wtedy ja się uśmiechnąłem i wtedy Pani powiedziała bardzo brzydko i tym samym mnie uraziła "Proszę się tak nie uśmiechać tylko pokazać dowód" na sam koniec zostałem pożegnany i zaprosiła mnie ponownie do sklepu.

Krystian_221

01.11.2014

Biedronka

Placówka

Rybnik, Zebrzydowicka 74

Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi