Wybrałem sie do sklepu w celu zakupu pralki. W sklepie przez pierwsze 8 minut sprzedawca nie zainteresował się moją osobą. Podszedł dopiero po mojej prośbie a nie był niczym zajęty. O sprzęcie agd nie miał żadnych fachowych informacji najprostsze pytania sprawiały mu problem. Podczas rozmowy ze mną zaczął obsługiwać kolejnego klienta. Gdy podszedł ponownie do mnie przyznał się że tylko trochę zna sprzęt, który jest w sklepie ponieważ on go tylko rozwozi i jest kierowcą. Podziekowałem za pomoc i wyszedłem.
Na stacji były otwarte 2 kasy, klienci tworzyli samochodowe kolejki. Musiałem czekać na możliwość z skorzystania z dystrybutora - nie mogłem zatankować paliwa ponieważ osoba tankująca przede mną czekała na możliwość zapłaty za paliwo, stała w kolejce. Kiedy zatankowałem i udało mi się dotrzeć do kasy, podałem odliczone pieniążki. Pani zabrała je i od razu otworzyła mi bramkę do wyjazdu i szybko pożegnała mnie, nie dając mi nawet paragonu.
Wybrałem się do Media Markt w celu zakupu cyfrowego aparatu fotograficznego. Wszedłem do sklepu i od razu wybrałem się na dział FOTO. Chodziłem po dziale (czyste regały, łatwo dostępne aparaty i akcesoria ułożone w drabince cenowej) i oglądałem aparaty, którymi byłem zainteresowany. W ciągu 3 minut zjawiła się uśmiechnięta pani z obsługi schludny, czysty ubiór, firmowa koszula, identyfikator), która przywitała mnie i zaproponowała pomoc w wyborze aparatu. Pani wypytała mnie o kilka informacji, do czego potrzebuję aparat, jakie chciałbym robić zdjęcia, czy jakieś konkretne aparaty mnie interesują oraz jaką kwotę chcę przeznaczyć. Doradca handlowy przedstawił mi trzy modele, które spełniały moje potrzeby oraz omówił je dość szczegółowo wraz z demonstracją działania funkcji oraz zaproponował mi jeden, który spełni moje wymagania. Zostałem poinformowany o warunkach gwarancji i okresie sprawdzenia sprzętu. Po dokonaniu wyboru, doradca zaproponował mi akcesoria do aparatu takie jak pokrowiec, ładowarkę oraz kartę pamięci. Na koniec pani pożegnała się ze mną, z uśmiechem na twarzy zaprosiła ponownie na zakupy i poszedłem do kasy. Ocena, którą wystawiam to dobry +. Uważam, że obsługa była fachowa, przebiegła dość szybko i sprawnie. Jeden minus za mało osób z obsługi - inni klienci przeszkadzali nam w dokonywaniu wyboru ponieważ nie było na dziale drugiego sprzedawcy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.