Usługę internetową, jaka została zamówiona na czas roku akademickiego 2012/13 oceniam przeciętnie. Pozytywne są na pewno warunki współpracy, bowiem w przypadku końca 6-miesięcznej umowy można "wykupić pojedynczy" miesiąc użytkowania. Kwestią wpływającą na obniżenie oceny jest jednak jakość oferowanych usług. Bardzo często sygnał internetowy był zakłócany na kilka godzin - najczęściej wieczorem. Odpowiedź firmy na opisany problem nic nie wnosiła - firma zapewniała, że to na pewno wina sprzętu, mimo że był on kilkukrotnie sprawdzany pod każdym kątem. Zbadałem nawet układ połączeń w całym bloku i nie zauważyłem żadnych problemów. Sąsiedzi, którzy korzystali z usług tej firmy nie skarżyli się na jakość, więc problem ten nie mógł wynikać z ewentualnych uchybień w "okablowaniu" bloku. Firma jednak nadal upierała się, że to nie jest ich wina, a żaden serwisant nie przyjechał tego nawet sprawdzić - wszystko odbywało się poprzez komunikację e-mail.
Wybrałem się do Reserved skuszony ofertą dużej promocji (70%). Byłem bardzo mile zaskoczony bogatą ofertą asortymentu i rozmarów poszczególnych ubrań, mimo że promocja ta trwa już dosyć długo. Niemała część rzeczy była jednak nieuporządkowana, przez co trochę czasu zajęło znalezienie odpowiedniego rozmiaru. W sytuacji "kryzysowej" z pomocą przyszła jednak pani ekspedientka, która w dosyć szybkim czasie "upolowała" to czego chciałem.
Najdłużej zajęło mi jednak czekanie z zapłatą. Mimo to, tę wizytę w Reserved oceniam bardzo pozytywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.