Opinie użytkownika (1)

Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu usłyszałem "dzień dobry" ze strony personelu i pytanie o pomoc, ale to chyba jedyne plusy, z jakimi się tam spotkałem. Młody personel, nie znający szczegółów towaru. Ogólnikowe podejście i doradztwo typu "ten jest lepszy bo ta firma/bo jest droższy". Jeden Pan z obsługi bardzo się stresuje, co nawet doprowadza go do jąkania się. Aby odpowiedzieć mi na pytanie, obsługujący mnie pan zaczął czytać informacje na ulotce przy towarze, jakby nie wiedząc co to za rzecz. "Szef" siedzi za kasą zajęty swoimi sprawami, przy zakupie towaru należy poprosić o dowód zakupu inny niż paragon (przy kupnie za kwotę ponad 1000zł jako podstawę gwarancji dostajemy paragon, co w praktyce skraca gwarancję do około 4 miesięcy), gdy to zrobiłem poczułem niechęć ze strony sprzedawcy ("szefa"), jakby chciał powiedzieć: "kupiłeś to idź już i nie zawracaj mi głowy". Ceny są bardzo zawyżone! Sam sklep jest przejrzysty, towar jest uporządkowany a między półkami chodzi się w miarę przyjemnie.

Kryspin

19.02.2010

Avans.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi