Poprosiłem pana zza komputera aby mi kodem włączył pakiet jednorazowy na miesiąc , Pan z wielkim oburzeniem powiedział " proszę sobie ściągnąć aplikacje i uruchomić daną usługę " . Ja ponownie grzecznie zapytałem czy nie ma gotowych kodów do danej usługi przy czym konsultant zaprzeczył że nie ma ( na internecie bardzo szybko znalazłem ) . Ogólnie wizyta bardzo nie miał . Widać że Panu się nie chciało tego dnia pracować
Ostatnie zakupy w żabce były jednym słowem nie smaczne . Na półkach ogromne braki , warzywa jak i owoce mocno prze dojrzałe . Pani ekspedientka ubrana była mega nie stosownie do stanowiska pracy w dodatku obsługując moją osobę rozmawiała na na video chat krzycząc coś na cały sklep .
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.