Tego dnia robiłem zakupy świąteczne. W sklepie znajuduje się duży asortyment produktów, jest w czym wybierać. Są też przeceny posezonowe, z których czasem kożystam. Wystko co zamierzałem kupić znalazłęm szybko, ponieważ asortymet znajuduje się mniej więcej w tych samych miejscach. Mankamentem jest to, że jest dużo rzeczy zniszczonych, poprzestawianych i ceny nie znajdują sie przy tych produktach przy, których powinny być i często róznią sie od cen w kasach na niekożyść klienta. Często jest tak, że przy kasach nie ma Pań w wystarczającej liczbie.
Dnia 04.04.1012 wybrałem się na długiej przerwie w zajęciach do Biedronki w celu zakupu soku witaminowego. Sok zakupiłem mimo, że cena przy produkcie różniła się od ceny przy kasie o czym poinformowałem sprzedającą Panią. Pani nie potraktowała mnie poważnie więc przyniosłem cenę do kasy i wyszedłęm. Stało się to już 2 raz wczesniej 02.04.2012 i obsługiwała mnie ta sama Pani. Czekałem też dość długo w kolejce, ponieważ wszystkie kasy nie były otwarte a w sklepie znajdowało się dużo klientów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.