Opinie użytkownika (2)

vectra ostatecznie uznała...
vectra ostatecznie uznała moją kolejną reklamację przyznając się do błędu z bezpodstawnymi naliczeniami po rozwiązaniu umowy (być może to zasługa interwencji UOKiK z którą korespondowałem) natomiast dziś odebrałem pismo z vectra obciążające mnie za… niezwrócenie modemu po rozwiązaniu umowy (!) co jest już szczytem wszystkiego. mam na szczęście potwierdzenia nadania

KonradOwy_GamT

15.05.2025

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
15.05.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
wypowiedziałem skutecznie umowę...
wypowiedziałem skutecznie umowę w październiku 2023. Mimo to, w systemie nie odnotowano rezygnacji do grudnia, kiedy zgłosiłem reklamację, która łaskawie uznano i przeproszono. w ostatnich dnia grudnia 2023 zgłosiłem zwrot modemu internetu i uzyskałem kod nadania inpost, modem został nadany i dostarczony do vectry (potwierdzenie posiadam). mimo to, usługa była nadal naliczana przez cały 2024r, dowiedziałem się o tym przypadkiem ponieważ maile vectry wzywające do zapłaty (bezpodstawne) trafiały do spamu. aktualnie vectra skierowała bezpodstawnie sprawę do windykacji należności 374zl.

KonradOwy_GamT

26.03.2025

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
26.03.2025
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań. Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.