wypowiedziałem skutecznie umowę w październiku 2023. Mimo to, w systemie nie odnotowano rezygnacji do grudnia, kiedy zgłosiłem reklamację, która łaskawie uznano i przeproszono.
w ostatnich dnia grudnia 2023 zgłosiłem zwrot modemu internetu i uzyskałem kod nadania inpost, modem został nadany i dostarczony do vectry (potwierdzenie posiadam).
mimo to, usługa była nadal naliczana przez cały 2024r, dowiedziałem się o tym przypadkiem ponieważ maile vectry wzywające do zapłaty (bezpodstawne) trafiały do spamu. aktualnie vectra skierowała bezpodstawnie sprawę do windykacji należności 374zl.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.