Opinie użytkownika (1)

W dniu 30.11.2023r...
W dniu 30.11.2023r chciałem zakupić odkurzacz Philips Aqua 5000 FC6719 w cenie 799zł (ostatni dzień black week). Mieszkam w Katowicach, a najbliższy odkurzacz był w sklepie w Zawierciu (55km ode mnie). Ze względu na różne informacje na internecie chciałem się dowiedzieć, do której jest ten sklep otwarty i czy zdążę dojechać ( na różnych stronach internetowych były podawane godziny zamknięcia 19,20 i 21). Pracownik infolinii nie potrafił mi udzielić takiej informacji. Chciałem więc się dowiedzieć o nr telefonu do sklepu, by samemu bezpośrednio dopytać, również pracownik infolinii nie potrafił mi odpowiedzieć na to pytanie. Zostałem jednak poinformowany, że jeśli w dniu 30.11.2023 zarezerwuje sobie ten produkt przez stronę internetową, to będę go mógł odebrać w późniejszym terminie w tej cenie. Zostałem również poinformowany, że tego produktu jest więcej niż 1 sztuka na sklepie i nie będzie problemu z zakupem, a potwierdzenie rezerwacji zajmie około godziny. Złożyłem więc rezerwację nr 87752478/2023 i czekałem na potwierdzenie możliwości odbioru produktu. Do godziny 13 dnia następnego nie dostałem takiego potwierdzenia, więc ponownie zadzwoniłem na infolinię. Pracownik powiedział, że się zorientuje co i jak i prosze czekać na wiadomość. Godzinę później dostałem informacje, że rezerwacje anulowano. Teoretycznie miałem w mailu dostać informację, dlaczego tak się stało, jednak ŻADNEJ informacji dotyczącej powodu anulowania rezerwacji w mailu nie było. Ponowny telefon na infolinię i dostałem informację, że może produkt był powystawowy lub z uszkodzonym pudełkiem. Nie dostałem informacji, co było nie tak z moją rezerwacją. Przypomnę, że wcześniej otrzymałem informację, że produktu jest więcej niż jedna sztuka na sklepie. Pomimo anulowania mojej rezerwacji produkt dalej widniał jako dostępny w sklepie i dalej da się składać na niego zamówienie, jednak już w cenie znacząco wyższej, niż 30.11.2023. Gdyby potwierdzenie rezerwacji faktycznie zajęło godzinę i wtedy wyszło, że nie da się zrealizować zamówienia, to zarezerwowałbym ten produkt w innym sklepie. Przez podejście wielu pracowników do mojej sprawy nie udało mi się zakupić tego odkurzacza w promocyjnej cenie. Próbowałem reklamować zaistniałą sytuację z prośbą o udostępnienie sprzętu w cenie z tamtego dnia, jednakże dostałem odmowę. Stanowczo odraczam komukolwiek jakiekolwiek zakupy w euro. Jest wiele konkurencyjnych sklepów

KonradDratwa_MTOZ

02.01.2024

RTV EURO AGD

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi