Codzienne zakupy pozwoliły na wyklarowanie jasnej opinii o marce. Bardzo dobre jakościowo produkty spożywcze, oferta non-food czasami poniżej oczekiwanej przeze mnie jakości. Oferta spożywcza zawsze świeża, produkty z terminem ważności rzadko kiedy mają 1-2 dni do końca terminu, pieczywo zawsze świeże i pachnące. Co do oferty non-food, czasami zawiodłem się na jakości wykonania produktów AGD, przykładowo szczotki elektrycznej. Zabawki dla dzieci, zarówno marek własnych jak i zewnętrznych na bardzo podobnym poziomie, co spokojnie plasuje Lidla na wysokiej pozycji w rankingu miejsc do poszukiwania prezentów. Mały minus za nie zawsze działające poprawnie kasy samoobsługowe oraz brak przedłużonych biletów parkingowych w formie zegara z nr tablicy rejestracyjnej - niby były ważne do określonego terminu, a gdy ją wyrzuciłem - okazało się, że jednak są ważne - a szkoda, każda wizyta to kolejny papierowy bilet, który w jakimś stopniu uszczupla zasoby środowiska.
Bardzo dobrze wspominam każdą wizytę na stacjach Circle K. Szczególnie miło wspominam pana, który zachęcił mnie do założenia klubowej karty. Nie było to mechaniczne, oklepane zachęcenie, a ciepłe słowa "często nas pan odwiedza, to się naprawdę opłaca". Podkreślenie faktu, że jestem mile widzianym gościem, szczególnie mnie utwierdziło w przekonaniu, że to dobry wybór. Kawa - świetna, hot dogi - zawsze dobrze wypieczone, a o rabatach na myjnię i paliwo wiem na bieżąco dzięki powiadomieniom mailowym. Tak trzymać!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.