Opinia użytkownika: Klient_zWIhu
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Codzienne zakupy pozwoliły na wyklarowanie jasnej opinii o marce. Bardzo dobre jakościowo produkty spożywcze, oferta non-food czasami poniżej oczekiwanej przeze mnie jakości. Oferta spożywcza zawsze świeża, produkty z terminem ważności rzadko kiedy mają 1-2 dni do końca terminu, pieczywo zawsze świeże i pachnące. Co do oferty non-food, czasami zawiodłem się na jakości wykonania produktów AGD, przykładowo szczotki elektrycznej. Zabawki dla dzieci, zarówno marek własnych jak i zewnętrznych na bardzo podobnym poziomie, co spokojnie plasuje Lidla na wysokiej pozycji w rankingu miejsc do poszukiwania prezentów. Mały minus za nie zawsze działające poprawnie kasy samoobsługowe oraz brak przedłużonych biletów parkingowych w formie zegara z nr tablicy rejestracyjnej - niby były ważne do określonego terminu, a gdy ją wyrzuciłem - okazało się, że jednak są ważne - a szkoda, każda wizyta to kolejny papierowy bilet, który w jakimś stopniu uszczupla zasoby środowiska.