Sklep, jeden z wielu tej piekarni na samym wejściu zaprasza do zakupu. Pachnące pieczywo, uśmiechające się z lad chłodniczych ciasta. I jak tu nie grzeszyć....
Sklep posiada zbyt mało personelu a także ten który jest nie jest odpowiednio przeszkolony ( podstawowe braki w wiedzy czysto handlowej). Pracownicy nie dbają o wizerunek sali sprzedażowej a co najważniejsze również swój (strój służbowy często brudny i niechlujnie założony). Asortyment wykładany na regały i lady chłodnicze bez odpowiednich cenówek, chaotycznie. Częste "dziury" w podstawowej ekspozycji.
Pracownicy na poziomie obsługi klienta serwisowego - zgodnie z obowiązującymi standardami: kompetentni, kulturalni, skuteczni. Mechanicy - kolokwialnie rzecz ujmując masakra. Ignorancja, opieszałość w działaniu, brak wiedzy, nieodpowiedzialność ( wypuszczanie z serwisu auta niezdolnego do bezpiecznej jazdy).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.