W ostatnim czasie miałam kilka kontaktów telefonicznych ze strony Orange dotyczących ofert ubezpieczeniowych i muszę przyznać, że sama forma tych połączeń nie do końca mi odpowiada. Częstotliwość oraz nacisk na sprzedaż są dla mnie męczące, a temat ubezpieczeń to kwestia, którą wolę rozważać samodzielnie. Podkreślając że przy każdym telefonie proszę aby nie kontaktować się w tej sprawie. Jednocześnie pracownicy w rozmowach zawsze są spokojni, uprzejmi i naprawdę starają się wyjaśnić ofertę w sposób zrozumiały, bez niepotrzebnego pośpiechu. Widać, że zależy im na kliencie i na tym, by dobrze dopasować usługę, nawet jeśli ostatecznie nie jestem zainteresowana.
W ostatnich dniach odwiedziłam placówkę Santander Bank Polska w Toruniu i jestem bardzo zadowolona z poziomu obsługi. Pracownik powitał mnie uprzejmie, zapytał, w czym może pomóc, a moje potrzeby zostały potraktowane z należytą uwagą. W trakcie wizyty czułam, że moja sprawa jest dla niego ważna — zaproponował konkretne rozwiązania, wszystko wyjaśnił w klarowny sposób i poświęcił mi odpowiednio dużo czasu. Oddzielnie zwracam uwagę również na miłą atmosferę i kulturę osobistą personelu: uśmiech, uprzejmość i gotowość do pomocy sprawiły, że wizyta była przyjemna i bezstresowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.