Zarówno przed placówką jak i w środku było czysto. Produkty na półkach były starannie dołożone, a asortyment szeroki – nie brakowało podstawowych leków ani suplementów o które prosiłam. Czas obsługi pomimo dużego ruchu był stosunkowo krótki. Pracownik był ubrany w strój firmowy. Przywitał mnie oraz pożegnał werbalnie.
Sklep zarówno w środku jak i jego najbliższe otoczenie na zewnątrz było czyste i zadbane. Produkty na półkach oraz roller były uzupełnione. Kawomat był ubrudzony mlekiem. Pieczywo oraz warzywa i owoce były dostępne w dużych ilościach. Pracownik był ubrany w strój firmowy. Pracownik sklepu nie przywitał mnie, ani nie pożegnał werbalnie. Nie zapytał również, czy korzystam z aplikacji żabka. Obsługa była sprawna i szybka.
Sklep zarówno w środku jak i jego najbliższe otoczenie na zewnątrz było czyste i zadbane. Produkty na półkach oraz roller były uzupełnione. Kawomat był ubrudzony mlekiem. Pieczywo oraz warzywa i owoce były dostępne w dużych ilościach. Pracownik był ubrany w strój firmowy. Pracownik sklepu nie przywitał mnie, ani nie pożegnał werbalnie. Nie zapytał również, czy korzystam z aplikacji żabka. Obsługa była sprawna i szybka.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.