Po odebraniu paczki , której nie zamawiałam, postanowiłam zadzwonić na infolinię Adidas. Gdy już zostałam połączona z Panią Magdaleną zaczęłam mówić co się właśnie wydarzyło, Pani po drugiej stronie słuchawki dosłownie nie wierzyła mi! Oschłym głosem stwierdziła, że powinnam gonić kuriera, lub dzwonić do firmy kurierskiej. Dopiero po moim następnym tłumaczeniu co się stało i jak to się skończyło niechętnie zajęła się moim zgłoszeniem. Polecam przeszkolić ją z jakości obsługi klienta. Rozumiem, że zdarza się iż niektórzy dzwoniący są roszczeniowi i niemili, jednakże ja taka nie jestem.
Niestety nie polecam tego miejsca. Obsługa klienta w placówce poniżej oczekiwań, Pan obsługujący Mnie nie chciał doradzić mi w kwestii wyboru akumulatora o którym wiele czytałam opinii w internecie. Wprost podnośnił głos na Mnie, ponieważ uważał iż nie mam racji i czytanie opinii innych klientów to błąd, na moje pytania dlaczego tak uważa w sposób arogancki odpowiedział „ bo tak”, co według mnie nie jest żadnym dowodem. Zrezygnowałam z zakupów w tym oddziale. Nie polecam
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.