Najgorszy sklep internetowy z punktu widzenia obsługi klienta w jakim dokonaliśmy zakupów w ostatnich 15 latach. Zdecydowanie odradzam zakupy w sklepie online wszystkim przyzwyczajonym do miłych i przyjemnych zakupów internetowych, dzięki którym oszczędzamy czas. Praktyki stosowane w sklepie są podobne do praktyk stosowanych w handlu odzieżą w latach 90-tych. Od lat dokonujemy większości zakupów odzieży służbowej i prywatnej w sklepach internetowych i po raz pierwszy spotkaliśmy się z tak koszmarnym procesem obsługi klienta. Sklep online funkcjonuje jakby jego misją było: jak w szybki sposób stracić wielu klientów. Trochę przewrotnie biorąc pod uwagę, że do zamówienia dołożona jest ładna kartka - list Pana z Royal Collection do klientów : " ... jesteśmy szczęśliwi, że możemy Państwu służyć". Treść listu nałożona na standardy obsługi klienta w sklepie online, brzmi raczej jak mało śmieszny żart. Zachęcam Pana, który podpisał się na kartce, do zapoznania się z otoczeniem konkurencyjnym i weryfikacji jakie są standardy obsługi klienta dla sklepów online z odzieżą / obuwiem w 2021r i szybkiego wdrożenia zmian, o ile marce Royal Collection zależy na zwiększaniu przychodów ze sprzedaży. Uwaga !!!! Sklep uniemożliwia dokonanie zwrotu towarów typy koszule , garnitury z nietrafionym rozmiarem !!!!! zalogowanym poprawnie użytkownikom – obsługa klienta w stylu : „ po odejściu od kasy reklamacji nie uznajemy ...." BOK - sklepu internetowego z odzieżą premium nie odpowiada na wiadomości od klientów, jak już po wielu próbach kontaktu odpowiada - to odpowiedź do klienta, który dokonał zakupów za kilka tysięcy jest w stylu - " mamy w głębokim poszanowaniu to czy będziecie Państwo zadowolonymi klientami, jesteśmy przekonani że mamy rację. Bez względu czy nasze stanowisko ma jakiś sens z punktu widzenia ekonomii , marketingu czy poprawnych relacji handlowych trwamy przy swoich racjach”. Zdecydowanie odradzam zakupy w sklepie wszystkim zapracowanym przedsiębiorcom, kadrze kierowniczej i menadżerskiej, wszystkim tym, którzy dokonując zakupów odzieży premium cenią sobie komfort i przyjemność. Generalnie odradzam zakupy w tym sklepie wszystkim, którzy są przyzwyczajeni do aktualnie praktykowanych w 80% sklepów internetowych zasad poprawnych relacji z klientami i bezproblemowych zwrotów odzieży z nietrafionym rozmiarem. Ten adres online pod względem obsługi klienta to relikt przeszłości z praktykami zupełnie nieodpowiednimi do towarów, które sprzedaje, bez dostosowania do klientów , dla których zdaje się być dedykowana np. odzież biznesowa.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.