Opinie użytkownika (3)

Ogólnie zwykle w...
Ogólnie zwykle w ciągu dnia stoją palety z towarem na ciągach pieszych. Często brakuje towaru, szczególnie tego, który jest w promocji.

Klient_wakosy

09.09.2022

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mój najbliższy sklep...
Mój najbliższy sklep - częste przypadki pozostawienia na półkach z towarem starych informacji na temat promocji (zakończonych już). Pracownicy nie panują nad tym. Mięso - szczególnie elementy z kurczaka - będąc jeszcze w terminie ważności przydatności - są zwyczajnie śmierdzące. Miałem przypadek, że wróciłem następnego dnia do sklepu z tym towarem, a od kierownika usłyszałem, że nie przyjmie zwrotu ani reklamacji, bo "nie wie gdzie ja to mięso trzymałem od zakupu. A w ogóle to przecież chyba i tak umyję to mięso przed usmażeniem." Po mojej stanowczej postawie, że mięso było prawidłowo przechowywane i niedawno kupione w końcu zwrócono mi pieniądze. Maszyna do krojenia pieczywa jest nieczynna (awaria) od ponad 2 miesięcy. Pracownicy wzruszają ramionami na pytania o jej dostępność.

Klient_wakosy

09.08.2022

Biedronka

Placówka

Warszawa, Powstańców Śląskich 9

Nie zgadzam się (0)
Podczas wizyty w...
Podczas wizyty w sklepie obsługa jest czasem trudna do znalezienia (mało osób na sklepie), lecz jak już się pracownika znajdzie to informacja uzyskana od pracownika jest szczegółowa i wyczerpująca. Młodzi ludzie z pasją i pozytywnym podejściem do klienta i końcowego odbiorcy (zwierząt).

Klient_wakosy

09.08.2022

Maxi ZOO

Placówka

Warszawa, Górczewska 218

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi