Mój najbliższy sklep - częste przypadki pozostawienia na półkach z towarem starych informacji na temat promocji (zakończonych już). Pracownicy nie panują nad tym.
Mięso - szczególnie elementy z kurczaka - będąc jeszcze w terminie ważności przydatności - są zwyczajnie śmierdzące. Miałem przypadek, że wróciłem następnego dnia do sklepu z tym towarem, a od kierownika usłyszałem, że nie przyjmie zwrotu ani reklamacji, bo "nie wie gdzie ja to mięso trzymałem od zakupu. A w ogóle to przecież chyba i tak umyję to mięso przed usmażeniem."
Po mojej stanowczej postawie, że mięso było prawidłowo przechowywane i niedawno kupione w końcu zwrócono mi pieniądze. Maszyna do krojenia pieczywa jest nieczynna (awaria) od ponad 2 miesięcy. Pracownicy wzruszają ramionami na pytania o jej dostępność.
Podczas wizyty w sklepie obsługa jest czasem trudna do znalezienia (mało osób na sklepie), lecz jak już się pracownika znajdzie to informacja uzyskana od pracownika jest szczegółowa i wyczerpująca. Młodzi ludzie z pasją i pozytywnym podejściem do klienta i końcowego odbiorcy (zwierząt).
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.