Fatalna jakoś obsługi. Support daje wymijające odpowiedzi. Ignoruje większość tego co napisałem we wiadomościach. Reklamacja trwa 30 dni, czyli najdłużej jak można nie przekraczając limitu. Zero informacji, dlaczego tak długo zajmuje sprawdzenie prostej sprawy lub nawet, że sprawa jest w toku. Naliczają za dużo na fakturze. Żadnych chęci poprawienia błędów systemu. Już nie wspominając o tragicznym łączu internetowym.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie spełniliśmy Twoich oczekiwań.
Zawsze czytamy komentarze naszych Klientów i wyciągamy z nich wnioski na przyszłość. Chcemy dokładnie przyjrzeć się tej sprawie. Dlatego prosimy, napisz do nas na adres: jakoscpomoc@vectra.pl, podaj dane Abonenta i opis sytuacji.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.