TRAGICZNA jakość obsługi, jeszcze GORZEJ z jakością internetu. Złożonych blisko 30 reklamacji w okresie 3 miesięcy. Zero działania vectry żeby cokolwiek zmienić, infolinia totalnie NIEKOMPETENTNA, na umowie 600mb po przewodzie ok 100mb. i tak każdego dnia w każdym miesiącu. Wprowadzają w błąd, że był serwis a teraz po rozwiązaniu umowy dalej wysyłają FV do zapłaty. Pracownicy nawet nie sprawdzą jaki status ma umowa i piszą bzdury w korespondencji online. Obok codziennego wprowadzania w błąd pobierają comiesięczną opłatę bezumowną. KOSZMAR, DRAMAT, NIEPOLECAM!!! (opina zmoderowana z uwagi na treść)
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.