Opinie użytkownika (1)

TRAGICZNA jakość obsługi,...
TRAGICZNA jakość obsługi, jeszcze GORZEJ z jakością internetu. Złożonych blisko 30 reklamacji w okresie 3 miesięcy. Zero działania vectry żeby cokolwiek zmienić, infolinia totalnie NIEKOMPETENTNA, na umowie 600mb po przewodzie ok 100mb. i tak każdego dnia w każdym miesiącu. Wprowadzają w błąd, że był serwis a teraz po rozwiązaniu umowy dalej wysyłają FV do zapłaty. Pracownicy nawet nie sprawdzą jaki status ma umowa i piszą bzdury w korespondencji online. Obok codziennego wprowadzania w błąd pobierają comiesięczną opłatę bezumowną. KOSZMAR, DRAMAT, NIEPOLECAM!!! (opina zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_vY3n8

09.12.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
09.12.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi