Opinie użytkownika (3)

Zastępca kierownika sklepu...
Zastępca kierownika sklepu stacjonarnego Top Secret w Łodzi w Manufakturze to czarodziej, który kocha swoja pracę i emanuje niesamowitą energią. Jednakowo, z dużym wyczuciem i taktem, traktuje każdą klientkę salonu. Potrafi rzetelnie doradzić w zakupie, poinformować o dodatkowych promocjach/ gratyfikacjach wynikających z zakupu. Jest miły, serdeczny i zawsze uśmiechnięty! Podczas finalizacji transakcji, proponuje dodatkowe produkty do zakupu, ale robi to w sposób nienachalny i elegancki. Dzięki niemu zakupy w tym konkretnym salonie to ogromna przyjemność!

Klient_uVyl

20.10.2019

Top Secret

Placówka

Łódź, Zachodnia/Ogrodowa

Nie zgadzam się (0)
Zastępca kierownika sklepu...
Zastępca kierownika sklepu stacjonarnego Topsecret w Łodzi w Manufakturze to czarodziej, który kocha swoja pracę i emanuje niesamowitą energią. Jednakowo, z dużym wyczuciem i taktem, traktuje każdą klientkę salonu. Potrafi rzetelnie doradzić w zakupie, poinformować o dodatkowych promocjach/ gratyfikacjach wynikających z zakupu. Jest miły, serdeczny i zawsze uśmiechnięty! Podczas finalizacji transakcji, proponuje dodatkowe produkty do zakupu, ale robi to w sposób nienachalny i elegancki. Dzięki niemu zakupy w tym konkretnym salonie to ogromna przyjemność!

Klient_uVyl

17.10.2019

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kontakt telefoniczny dotyczył...
Kontakt telefoniczny dotyczył zwrotu towaru, którego dokonałam 2 tygodnie temu. Chciałam się dowiedzieć jaki będzie czas oczekiwania na zwrot pieniędzy, licząc od dnia dzisiejszego. 1. błyskawicznie się dodzwoniłam, a czas oczekiwania na połączenie trwał nie więcej niż 10sek, 2. osoba, z którą rozmawiałam miała przyjemny i cierpliwy ton głosu. 3. bardzo szybko (nie więcej niż 40 sekund) uzyskałam wszelkie potrzebne informacje. 4. dodatkowo, Pani z infolinii odpowiedziała wyczerpująco na moje wszelkie dodatkowe pytania. Uzyskałam konkretną informację, kiedy mogę spodziewać się przelewu za dokonany zwrot towaru. 5. Całe połączenie trwało 2min 5sek 6. na koniec rozmowy zostałam miło pożegnana.

Klient_uVyl

17.10.2019

Answear.com

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi