Opinia użytkownika: Klient_uVyl
Dotycząca firmy: Answear.com
Treść opinii: Kontakt telefoniczny dotyczył zwrotu towaru, którego dokonałam 2 tygodnie temu. Chciałam się dowiedzieć jaki będzie czas oczekiwania na zwrot pieniędzy, licząc od dnia dzisiejszego. 1. błyskawicznie się dodzwoniłam, a czas oczekiwania na połączenie trwał nie więcej niż 10sek, 2. osoba, z którą rozmawiałam miała przyjemny i cierpliwy ton głosu. 3. bardzo szybko (nie więcej niż 40 sekund) uzyskałam wszelkie potrzebne informacje. 4. dodatkowo, Pani z infolinii odpowiedziała wyczerpująco na moje wszelkie dodatkowe pytania. Uzyskałam konkretną informację, kiedy mogę spodziewać się przelewu za dokonany zwrot towaru. 5. Całe połączenie trwało 2min 5sek 6. na koniec rozmowy zostałam miło pożegnana.