Zwrot zamówienia ze sklepu Internetowego został dostarczony 28-07-2023. Do tej pory, tj. 24-08-2023 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Przypominam, że ustawowo "Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru". Po codziennej interwencji do działu obsługi klienta otrzymuję odpowiedź, że sprawa została zgłoszona do odpowiedniego działu i w inny sposób nie mogą mi pomóc. Odradzam zakupu w tym sklepie!
Zwrot zamówienia ze sklepu Internetowego został dostarczony 28-07-2023. Do tej pory, tj. 24-08-2023 nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Przypominam, że ustawowo "Sprzedawca musi niezwłocznie – nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia – zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru". Po codziennej interwencji do działu obsługi klienta otrzymuję odpowiedź, że sprawa została zgłoszona do odpowiedniego działu i w inny sposób nie mogą mi pomóc. Odradzam zakupu w tym sklepie!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.