Zamówiłem ten komputer głównie ze względu na jego procesor. W tylule karty produktu jak i w opisie i tabeli specyfikacji był to i7 11800h.
Laptop przyszedł w najsłabszej konfiguracji. Wysłałem wiadomość do sklepu o pomyłce, a w odpowiedzi otrzymałem wiadomość, że sklep nie widzi problemu bo "wysłany towar odpowiada ogólnej specyfice towarów w tej grupie towarów" - to wyjaśnienie mówi jasno, że w obsłudze sklepu pracują osoby bez żadnego doświadczenia. Brak kompetencji pokazały też kolejne cztery osoby: trzy na infolinii, na której chciałem wyjaśnić powyższą decyzję wysłaną w mailu, która nic nie wnosi, i jedna w sklepie stacjonarnym, do którego też się w końcu wybrałem.
Proszę zauważyć, że cały proces związany z reklamacją i chęcią kulturalnego wyjaśnienia pierwszej pomyłki sklepu, trwał miesiąc. Dopiero po tym czasie piszę ten komentarz jako przestrogę dla kupujących w tym sklepie. UWAGA. Sprawdzajcie specyfikację zamawianych urządzeń. Często nikt na to nie zwraca uwagi bo sprzęt wygląda jak na zdjęciu. Ale już parametry nie i tak w moim przypadku dostałem sprzęt prawie 1,5k tańszy.
Dodatkowo jakość obsługi oceniam negatywnie. Brak przeszkolonych pracowników to Wasz koszt, bo tracicie przy tym wartościowych klientów. Ja się żegnam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.