Podczas ostatniej wizyty na stacji paliw, można krótko i zwięźle podsumować jakość obsługi, oraz wygląd stacji na zewnątrz i w środku. Dystrybutor był czysty i okolica wokół niego. Po nalaniu paliwa, udałem się do sklepu i z daleka przywitał mnie pracownik obsługi. Przy kasie obsługa była profesjonalna, sprawna i miła.Kasjerka ubrana czysto, poleciła mi myjnię i napój z promocji, zapytała o kartę klienta, a następnie podziękowała za zakupy i miło pożegnała.
Po ostatniej wizycie w jednym ze sklepów w moim mieście, byłem delikatnie zniesmaczony jego wyglądem, mianowicie przed samym sklepem kosz na śmieci był przepełniony, a obok niego poniewierały się śmieci. Po wejściu do środka, musiałem sam sobie poszukać koszyka na zakupy. Chodząc po sklepie, zwróciłem uwagę, na brudną podłogę, porozrzucane kartony na środku alejek oraz brak odpowiednich oznaczników cen produktów. Czytnik pokazywał inną wartość, niż cena przy towarze. Po zrobieniu zakupów udałem się do kasy i spędziłem w kolejce dobre 20 minut, ponieważ była otwarta tylko jedna kasa. Jedynym pozytywnym aspektem na, który zwróciłem uwagę, była sprawna i miła obsługa kasjerki. Powitała mnie, zapytała o aplikację i na koniec podziękowała za zakupy zrobione w sklepie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.