Podczas zakupów w sklepie stacjonarnym pracownik przy kasie zachował wszelkie standardy w zakresie jakości obsługi klienta. Przed rozpoczęciem obsługi kasjer nawiązał kontakt wzrokowy, powiedział dzień dobry, skasował właściwie produkty, po czym poinformował o kwocie do zapłaty, był uprzejmy, pogodny oraz miło usposobieny w stosunku do klienta. Z przyjemnością wrócę na zakupy do tego sklepu.
Zgodnie z obietnicą podczas zawierania umowy abonamentu doradca zadzwonił kilka miesięcy przed zakończeniem okresu umownego. Pracownik zaprosił mnie do salonu w celu przedstawienia nowej oferty oraz przedłużenia umowy. Pracownik wykazał, że zależy mu na długofalowej relacji z klientem a nie tylko na jego pozyskaniu. Poczułam się ważna jako klient. Umówiłam się na spotkanie z przyjemnością, przede wszystkim dlatego że pracownik wzbudził we mnie jeszcze większe zaufanie
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.