W sobotę wieczorem decoder przestał współpracować z telewizorem. W niedzielę rano usiłowałam "złapać" kontakt z serwisem Vectry i szukając w internecie trafiłam na fanpage Vectry na Facebooku gdzie wtajemniczyłam dyżurujące tam osoby w problem związany z telewizją dostarczaną przez tego operatora. Przez pewien czas wspólnie usiłowaliśmy naprawić zdalnie usterkę. Niestety nie udało się, więc problem przez fangage został przekazany do serwisu a wizyta umówiona na poniedziałek. Miły serwisant w ciągu krótkiego czasu stwierdził uszkodzenie dekodera i dokonał jego wymianę na nowy. Poprzedni działał niezawodnie przez cały okres dotychczasowej. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i z faktu iż usterkę mogłam zgłosić online ... a naprawa nastąpiła szybko, sprawnie i sympatycznie. Bardzo dziękuję :D ...
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.