Do sklepu udałam się po drobne zakupy spożywcze. Po wejściu nie zastałam osoby z obsługi. Po niedługim czasie sprzedawca przywitał mnie miło. Po wybraniu asortymentu udałam się do kasy, jednak znów oczekiwałam na finalizację sprzedaży. Przy kasie zaproponowano mi kawę oraz zostałam zapytana o posiadanie aplikacji. Na negatywną odpowiedź nie zostałam przekonana do pobrania jej. Czas obsługi finalnej był dość krótki, jednak mój pobyt w sklepie mógłby być nieco krótszy przez dłuższe oczekiwanie na sprzedawcę. W sklepie było dużo towaru który uniemożliwiał swobodne poruszanie się. Miejsce bardzo czyste oraz szeroki wybór asortymentu.
Po wejściu do salonu spotkałam się z uwagą sprzedawcy i chęcią pomocy. Pani specjalistka odpowiedziała na moje wątpliwości i była bardzo zaangażowana. Pomogła dobrać oprawki, dzięki temu zdecydowałam się na badanie wzroku i wybór okularów w tym salonie. Wszystko przebiegło sprawnie, w salonie znajdowała się jeszcze jedna osoba, która zajęta była układaniem towaru. Sprzedawczyni przy finalizacji sprzedaży zaproponowała mi korzystną ofertę dodatkową. W salonie czułam się komfortowo, a otoczenie było bardzo czyste i zadbane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.