Witam. Umowa o przedłużenie zawarta w salonie z (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO). Umowa przedłużona po rozmowie z w/w Panem, że internet będzie śmigał na 4K - taki był warunek przedłużenia umowy. Wymieniono mi router i kartę, bo to miało pomóc, ale efekt mizerny - właściwie żaden. Pan zaproponował mi nabycie anteny - bo sam takową posiada stwierdzając, że sygnał wzrośnie około 10%. Cóż można zrobić jak ma się w porywach 4Mb/s, a potrzebuję około 20 Mb/s. Złożyłem reklamację i otrzymałem odpowiedź NEGATYWNĄ odnośnie rozwiązania umowy. Powód - podpisywałem świadomie i że POLKOMTEL robi wszystko aby transfer był najwyższy, ale nie ma wpływu na ilość użytkowników w danej chwili. Na reklamację odpowiedział niejaki pan (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) OSTRZEGAM PRZED NIMI!!!
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.