Od samego wejścia do drogerii zostaje się powitanym "Dzień dobry" następnie konsultant podchodzi i stara się doradzić co do szukanych produktów proponuje alternatywy. Przy kasie zostałam ponownie przywitana, zapytana o kartę Hebe, reklamówkę oraz została wręczona gazetka. Niestety minusem było niedostępność produktów, które szukałam.
Personel oceniam bardzo dobrze, ponieważ od samego wejścia do banku zostałam przywitana i zaproszona do stanowiska. Pracownik odpowiedział na moje pytania i starał mi się pomóc i znaleźć różne rozwiązania. Nie było zwlekania obsługa przebiegła sprawnie. W banku było czysto były reklamy, ulotki z ofertami. Oceniam 10/10.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.