Opinie użytkownika (2)

Obsługa nie przychodzi...
Obsługa nie przychodzi od razu, kiedy przychodzi klient. Czeka się długo w sklepie. Nie aktualne cenowki na sklepie, nawet ajentka nie jest w stanie wytłumaczyć dlaczego cena nie wchodzi. Pracownicy palą papierosy na zewnątrz w koszulkach z logiem. Pewnego dnia byly obrócone produkty, brak przefejsowanych produktów. Brak zaproponowania produktów dodatkowych (kawa, hot-dog), SŁUCHANIE GŁOŚNEJ MUZYKI W SKLEPIE! na + zapytanie o aplikacje, powiedzenie słowa dowidzenia i zapraszam ponownie, dzień dobry (chociaż nie zawsze)

Klient_kompetentny

03.10.2022

Żabka

Placówka

Warszawa, Melchiora Wańkowicza 4

Nie zgadzam się (0)
Kawiarnia znajdująca się...
Kawiarnia znajdująca się na kabatach. Obsługa zna standardy, pyta o aplikacje. Niemniej jednak kanapki na displayu często nie są widoczne. W związku z faktem iż pracowałam kiedyś jako baristka, wiem, że powinni proponować rozmiar od dużego do mniejszego kawy, co nie zawsze się zdarza. Byłam świadkiem, jak brano kanapki rękami, a nie rękawiczkami, co w gastronomii nie powinno mieć miejsca, szczególnie, kiedy jest to robione na widoku klienta. W kawiarni jest przeważnie czysto, toalaety są czyste, a stolik z dodatkami uzupełniony. Wszyscy mają na sobie uniformy.

Klient_kompetentny

03.10.2022

Green Caffe Nero

Placówka

Warszawa, Komisji Edukacji Narodowej 18

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi