Wizyta w Eurobanku przebiegła pomyślnie. Pani proponująca mi kredyt była bardzo rzetelna i posiadała odpowiednią wiedzę. Posiadała plakietkę z imieniem
i nazwiskiem jak i miała na sobie ubiór stosowany do zajmowanego stanowiska. Zaproponowano mi 2 różne oferty. Nie wybrałem żadnej z ofert ale w mojej ocenie Eurobank można polecić każdemu.
Dzwoniłem na infolinie w celu zasięgnięcia informacji na temat reklamacji czytnika ebook. Jakoś połączenia była dobra. Pani konsultantka powitała mnie
w sposób uprzejmy oraz przestawiła siebie jak i firmie. Wyczerpującą udzieliła mi informacji w jaki sposób złożyć reklamacje. Na koniec rozmowy zapytała czy posiadam jakieś inne pytania. Moim zdaniem infolinia spełniła moje wszystkie wymagania. (dane osobowe usunięte przez administratora - RODO)
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.