Mam wiele produktów z tej firmy i niestety większość reklamowałam ze względu na słabą jakość (w torebce pękł pasek, w kolczykach i pierścionku ściera się warstwa złocenia). Reklamacje to jakiś absurd! Co do ścierania się warstwy z pierścionka dopiero po 3 razie jak oddałam na reklamację zgodzili się łaskawie wymienić produkt na inny, gdy zagroziłam zgłoszeniem ich do odpowiednich urzędów ze względu na oszukiwanie klientów i sprzedawanie produktów kiepskiej jakości. Wmawiają klientom, że naturalne jest, że ściera się warstwa złocenia, cyt. "przy prawidlowym użytkowaniu, złoty kolor w zależności od rodzaju wyrobu i częstotliwości noszenia, powinien utrzymać się sie przez okres co najmniej 6 miesięcy." - co znaczy, że robią pierścionki, które są zgodne z umową jedynie przez 6 miesięcy a później klient ma dawać pierścionek co chwilę do reklamacji... Bardzo nieprofesjonalna firma! Absolutnie nie akceptujcie ich odpowiedzi na reklamacje, gdyż biżuteria nie służy do celu do którego została przeznaczona, czyli do noszenia, bowiem przy użytkowaniu np. pierścionka ściera się powłoka i pierścionek wygląda jak tani z bazaru a nie od ekskluzywnej marki na jaką kreuje się Tous.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.