Opinie użytkownika (2)

Sklep w miarę...
Sklep w miarę czysty i personel naprawdę stara się na bieżąco dokładać towar i dbać o porządek. W porównaniu do innych placówek nawet jeśli pojawia się na środku paleta do obejścia to widać personel, który uwija się by jak najszybciej ją rozłożyć. A Panie w porównaniu do konkurencyjnego marketu, w którym personel obrażony rozkładając zastawia alejkę i opryskliwe każe iść na około, są uprzejme i starają się nie przeszkadzać przy tym Klientom. Na kasie również starają się być uprzejme, podpowiadają promocje. Jedyne zarzuty jakie można mieć wobec Pań to nie przestrzeganie godzin otwarcia znajdujących się na drzwiach sklepu i stronie biedronki. Często pół godziny przez zamknięciem już nie można wejść do sklepu, drzwi są zablokowane. Uważam, że tutaj pracodawca powinien dostosować czas pracy i płacić Paniom za sprzątanie sklepu i rozliczanie, tak by robiły to po zamknięciu sklepu, a nie zamykały wcześniej lub zmienić godziny otwarcia na sklepie i stronie, by nie wprowadzać Klientów w błąd. I myślę, że sama sieć powinna pomyśleć o zwiększeniu zatrudnienia, gdyż po Paniach często widać, że są zmęczone, nie mają czasu zejść na przysługującą im przerwę, otwarta jest jedną lub dwie kasy maksymalnie i są długie kolejki.

Klient_i2Xpq

26.04.2025

Biedronka

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Salon zadbany, przestronny....
Salon zadbany, przestronny. Personel bardzo uprzejmy i uśmiechnięty. Konsultantka tłumaczy ofertę w sposób jasny i zachęcający, pokazując korzyści z pakietowania usług. Cierpliwie odpowiada na wszystkie na obiekcje. W trakcie mojej wizyty druga Konsultantka bezpłatnie pomogła starszej osobie przy problemie z telefonem. To również sprawiło dobre wrażenie, że Klient w tym miejscu jest zaopiekowany i dba się o niego nie tylko do momentu podpisania umowy. Jakoś obsługi na najwyższym poziomie.

Klient_i2Xpq

26.04.2025

T-Mobile

Placówka

Trzebnica, Św.Jadwigi 19

Nie zgadzam się (0)