Opinie użytkownika (1)

Jakieś dwa tygodnie...
Jakieś dwa tygodnie temu napisałem opinię o niemożności skontaktowania się z zalukaj w związku z niezaliczoną wpłatą i drożyźnie, rosnącej stopniowo CODZIENNIE (za tą samą ilość BTC wcześniej wykupiłem 62 dni a ostatnio 19). Napisałem też, że wygląda to tak, jak by chcieli się szybko nażreć i zniknąć. To była moja opinia w oparciu o doświadczenie i obserwację dynamiki wzrostu cen na zalukaj oraz braku dostępu do jakiejkolwiek obsługi. Mój wpis,z tego co przejrzałem, chyba został usunięty. Teraz, po 2 tygodniach sytuacja wygląda tak: "Trwa aktualizacja strony. Wracamy jutro. Przepraszamy za utrudnienia." To "jutro" trwa już kilka dni. Teraz ponownie wyrażę opinię. Opinia to nie oskarżenie, nie trzeba usuwać. Uważam, że ten komunikat ma uśpić WASZĄ/NASZĄ czujność, bo przecież jest napisane, że serwis wróci. W MOJEJ OCENIE (tego też nie trzeba usuwać), należy zorganizować jak najszybciej zgłoszenie podejrzenia oszustwa.i doprowadzenia do niewłaściwego rozporządzenia majątkiem połączonego z nieuprawnionym przejęciem tego majątku na szkodę użytkowników, gdzie każda sprawa z osobna podlega pod czyn niskiej szkodliwości ze względu na małą kwotę DOMNIEMANEGO (nie trzeba kasować) oszustwa, ale w rozliczeniu ogólnym skok na kasę WYDAJE SIĘ być istotny. Poddaję pod rozwagę poszkodowanym, oraz odpowiedzialnym za KASOWANIE WPISÓW jak mniemam POD PRESJĄ. Pozdrawiam.

Klient_hSrU

01.03.2020

Zalukaj.tv

Placówka

Nie zgadzam się (0)
01.10.2021
Odpowiedź firmy
Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi