Niestety muszę się zgodzić z większością opinii. Firma stosuje niedozwolone praktyki. Roczny abonament został automatycznie przedłużony, faktura wysłana zwykłym listem, oczywiście nie dotarła do mnie. Dowiedziałam się o tym dopiero po mailu z upomnieniem się o płatność. Nie mogłam już wtedy zrezygnować z kolejnego roku. Korespondencja mailowa to porażka, mówią że klient powinien wypowiedzieć umowę zgodnie z regulaminem. A prawda jest taka, że oni powinni poinformować klienta o zbliżaniu się kolejnego rocznego abonamentu. Twierdzą, że ten zapis ich nie dotyczy i nie mają takiego obowiązku. Czy ktoś z Państwa "uwolnił" się od nich nie regulując zapłaty za bezprawnie wystawioną fakturę? Zamierzam sprawę zgłosić do UOKiK lub Prokuratury.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.