Dnia 30.11.2021 zadzwoniłem na infolinię sieci Play w sprawie wyjaśnienia różnicy w rachunkach z ostatnich 4 miesięcy. Chodziło przede wszystkim o rachunek za ostatni miesiąc który różnił się od tych pozostałych dużą opłatą do uiszczenia. Pani konsultantka po zweryfikowaniu moich danych osobowych takich jak mój pesel i miejsce zamieszkania przeszła do pytania o problem z jakim zadzwoniłem. Konsultantka zapewniła że zaraz sprawdzi moje konto i wszystko się wyjaśni. Podczas innych takich rozmów, kiedy konsultant prosi o chwile cierpliwości żeby mógł zapoznać się z problemem jest puszczana klientowi jakaś muzyka, tutaj tego nie było. Nie jest to dla mnie problem ale ciekawostka :) Po chwili trwającej niecałą minutę konsultantka wróciła z odpowiedzią. Chodziło o zakończenie trwania czasu promocji na jedną z usług dodatkowych które na samym początku przyjąłem. Kiedy już wszystko zostało wyjaśnione konsultantka zapytała się mnie czy potrzebuje pomocy w jakiejś innej sprawie, kiedy odpowiedziałem Jej że nie pożegnała się i dodała tylko że zaraz po zakończeniu rozmowy będą mnie prosić o ocenę rozmowy. Takiego smsa lub telefonu niestety już nie było.
Co mi się podobało:
- szybkie przejście do rozmowy z konsultantem/ką
- możliwość szybkiego kontaktu z konsultantką,
- szybkie znalezienie problemu,
- brak naciągania na dodatkowe pakiety lub inne promocje
Co mi się nie podobało:
- Dla kogoś innego ten brak informacji o nowych promocjach lub pakietach może być uznane za minus,
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.