Na początku września odwiedziłem restaurację Pizza Hut w CH Karolinka w Opolu. Mimo, że była to sobota i w lokalu znajdowało się dużo ludzi, kelner błyskawicznie do nas podszedł i zaprosił do stolika, który mogliśmy wybrać. Stolik do którego usiedliśmy był czysty, a podczas naszej wizyty mogłem zaobserwować, że kelnerzy na bieżąco sprzątali stoliki zwolnione przez innych klientów. Naczynia i sztućce, z których korzystaliśmy były czyste, ale szklanki były widocznie porysowane. Kelnerka sprawnie przyjęła nasze zamówienie i doradziła nam kiedy nie mogliśmy się zdecydować co chcielibyśmy zjeść. Po ok. 30 min dostaliśmy gorące jedzenie, które było pyszne. Obsługę i nastawienie kelnerki oceniłbym na 5 gwiazdek, ale ogólna ocena mojej wizyty jest niższa, ponieważ lokal wygląda na dosyć zniszczony i przydałby się remont.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.