Zamówienie z Empik.com przebiegło sprawnie i bez problemowo. Na bieżąco byłem informowany o aktualnym stanie zamówienia. Realizacja nastąpiła dwa dni wcześniej niż informacja na stronie.
Odbiór osobisty w salonie Empik również przebiegł sprawnie i bez problemów.
Takie zakupy to miło robić
Przeważnie omijam szerokim łukiem ale jak już muszę (zostanę wysłany) to idę.
Co można powiedzieć. Bałagan. Brak organizacji sklepu. Obsługa w godzinach szczytu jeździ paletami gdzie i tak jest trudno przejść z koszykiem.
Non stop otwarte drzwi do magazynu. Pracownicy jak już chcą iść na papierosa mogli by to robić gdzieś z tyłu a nie przy głównym wejściu.
Obsługa kas...hmm...no jest i tyle można powiedzieć.
Główny supermarket w którym robię zakupy zwłaszcza te większe.
W sklepie panuje ogólny bałagan. Zmiany lokalizacji grup artykułów są nie do końca przemyślane. Rozstawianie palet z artykułami w głównych przejściach w dużym stopniu utrudnia poruszanie się z dużym wózkiem, zwłaszcza jak dwie osoby chcą się minąć.
Ceny na dziale wędlin i serów nie zawsze leżą tam gdzie powinny. A niekiedy znalezienie ceny artykułu na półce graniczy z cudem. Brak dynamicznej zmiany co do ilości czynnych kas. Niekiedy kolejka ciągnie się przez cały sklep a kasy nadal 2 lub 3. Obsługa miła i uprzejma. W razie konieczności służą pomocą. Można liczyć na miłe słowo przy odejściu od kasy. Ochrona- masakra. Przerost formy nad treść. Do ewentualnego sygnału biegną jak do napadu i każdego traktują jak złodzieja.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.