Dzień dobry, od wtorku (19.04) próbuję na czacie (strona Vectry) dopytać o szczegóły oferty. Zgłasza się "[Jakub] Witamy w Vectrze, w czym mogę pomóc?" zadaję pytanie i zero odpowiedzi. Mam wrażenie że czat kompletnie nie działa. Jeżeli tak ma wyglądać kontakt to tak naprawdę tego kontaktu nie ma. Jest to moje drugie podejście do tego by skorzystać z usług Vectry z marnym skutkiem. Poprzedni kontakt i założenie telefonu komórkowego trwał 2 miesiące, rozmowy, wstępne podpisanie umowy, temat umarł. Teraz mam drugie podejście i jest to samo. Uważam że firma nie wyciągnęła wniosków z opinii które tu są podawane.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Buty zamówione ,...
Buty zamówione , przyszły na czas. Do obsługi w galerii północnej nie mam zastrzeżeń. Ale buty przyszły powycierane w białe plamy, kolor nie trzymał barwy granatu, szycie niestaranne. Brak mozliwości wymiany na drugą sztukę. Tylko kazano mi zamówic jeszcze ra- ale juz w normalnej cenie.
Od początku grudnia próbowałem podpisać umowę na przeniesienie numeru do Vectry, wykorzystałem wszystkie możliwe kanały kontaktu. Do dziś czekam na sms kiedy będę mógł podpisać umowę. Nie polecam, strata czasu.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Próba założenia telefonu...
Próba założenia telefonu komórkowego przez czat lub infolinię porażka. Po wstępnej rozmowie osoba się rozłączyła. Kilkukrotna próba kontaktu skończyła sìe tym ze po tygodniu nie udało mi sìe tego załatwić i odpuściłem. Jaka kolwiek próba kończyła się rozłączeniem konsultanta. (nie było to rozłączenie z powodu usterki tylko specjalnie) Mail wysłany bez odpowiedzi. Nie polecam
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.