Nie interesowałam się opiniami do momentu kiedy nie spotkała mnie sytuacja w której byłam zmuszona się z nimi zapoznać. Myślałam, że moja reklamacja jest jedyną odrzuconą:) Niestety ja też należę do grupy klientów której firma Tous zarzuciła złe użytkowanie biżuterii. Prawdopodobnie tak tłumaczą się ,żeby bronić niskiej jakości wyrobów. Markę znam od lat i nie będę ukrywać, że jestem rozczarowana takim podejściem do rozwiązania problemów związanych z jakością. Biżuteria jest po to, żeby ją nosić i jeżeli po kilku tygodniach odpada nie wiadomo kiedy kamień to jednak dotyczy to jakości wykonania, a nie użytkowania. Tym bardziej, że zakupiiłam złote kolczyki, a luksusem jest tu tylko cena. Pozdrawiam i zachęcam do korzystania z Rzecznika Konsumentów.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.