Opinie użytkownika (2)

Witam, Mam u Was...
Witam, Mam u Was konto VIP, a nie mogę odtworzyć żadnego filmu i serialu, za każdym razem pojawia się komunikat "ten film jest niedostępny". Proszę to naprawić, bo konto mam opłacone jeszcze 3 tyg., a nie mogę korzystać albo proszę o zwrot moich kosztów za nieużytkowanie. Mój login do konta: aga7grudka

Klient_dtay

21.01.2020

Zalukaj.tv

Placówka

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Informujemy, że portal jakoscobslugi.pl nie współpracuje z serwisem zalukaj.pl i nie jest oficjalnym forum użytkowników strony zalukaj.pl. Jesteśmy portalem gromadzącym opinie konsumentów dotyczących obsługi klienta. W sprawach płatności i dostępu do serwisu, prosimy kontaktować się bezpośrednio z firmą zalukaj.
Witam, Mam u Was...
Witam, Mam u Was konto VIP, a nie mogę odtworzyć żadnego filmu i serialu, za każdym razem pojawia się komunikat "ten film jest niedostępny". Proszę to naprawić, bo konto mam opłacone jeszcze 3 tyg., a nie mogę korzystać albo proszę o zwrot moich kosztów za nieużytkowanie.

Klient_dtay

21.01.2020

Zalukaj.tv

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi