Opinie użytkownika (1)

Miałem problem z...
Miałem problem z wyświetleniem historii rachunku. Wejście do aplikacji przebiegło płynnie, bez utrudnień, zatem wybrałem opcje kontaktu w tej sprawie. Aplikacja poprosiła o dokonanie wyboru czy chcemy przekazać wiadomości dokonując zapisu głosowego czy za pomocą wiadomości pisanych. Z początku pomagał mi bot, który poprowadził mnie przez wszystkie kroki. Z uwagi na brak wyświetlenia pełnej historii rachunku dokonano wyjścia z aplikacji i ponownego jej uruchomienia z zachowaniem kolejności dokonanych oraz opisanych wyborów z poprzedniego uruchomienia do momentu wyświetlenia trzech komunikatów. Dostęp do aplikacji przebiegł płynnie, wyszukanie okienka do kontaktu z obsługą klienta zostało dokonane intuicyjnie, wzrokowo po zaobserwowaniu w prawej części ekranu chmurki sugerującej rozmowę, proces przebiegł bez utrudnień, okienko wyświetliło się bez zwłoki. Po opisaniu w bardzo prostych słowach problemu zawiodłem się gdy aplikacja nie wyświetliła bezpośrednio pełnej historii rachunku natomiast pokazała pięć ostatnich i zapytała czy chce zobaczyć historię rachunku co rozwiało moje rozczarowanie ponieważ pomyślałem że za chwilę po kolejnym "kliknięciu" zobaczę wyczekiwaną historię rachunku. Niestety dokonując intuicyjnego wyboru okienka z napisem "TAK" ( "przejdź do historii rachunku" drugi i trzeci poniżej pierwszego z napisem na jednym "TAK" a na drugim "NIE") aplikacja ponownie mnie rozczarowała ponieważ pełna historia się nie wyświetliła, zniechęciło mnie to do dalszej próby wyświetlenia historii przy pomocy okienka obsługi klienta

Klient_dNMQJ

29.01.2023

PKO BP

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi