Dzień dobry,
chciałem wyrazić swoją negatywną opinię na temat firmy Vecta. Otóż byłem ich klientem prawie 12 lat . W zeszłym roku przedłużyłem umowę. Zaproponowano mi pakiet Voucher Netflix na 12 mscy za 0 zł. Kiedy chciałem aktywować usługę zadzwoniłem na infolinię Vectra. Pani konsultant powiedziała żebym zalogował się do strefy klienta i zaznaczył opcję płacę z Vectra i Voucher będzie aktywny !! . Nie zastanawiając się zrobiłem co Pani mówi . Po 6 mscach nagle usługa została mi wyłączona. Okazało się, że Vectra doliczała mi do faktury kwotę 43 zł za każdy miesiąc, tylko dlatego, że zaznaczyłem opcję płacę z Vectra . Na nic zdały się moje reklamację że tak zostałem poinformowany na infolinii. !! Vectra nie raczyła nawet odsłuchać rozmowy między mną a ich pracownikiem. Zaznaczę że miałem zapisany dzień i godzinę rozmowy.. kwestia tylko odnalezienia rozmowy !! . Tłumaczyli się tylko tym, że to moja wina... że taką opcję zaznaczyłem . Reasumując, muszę teraz zaplacić 250 zł przez to że ich konsultant mnie tak poinformował a ja się na to złapałem. Dla mnie ta firma to jest jedna wielka porażka i każdemu odradzam.
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Dzień dobry ,...
Dzień dobry , chciałem tutaj wyrazić opinie na temat firmy VECTRA. Problem dotyczył internetu stacjonarnego. Nie miałem go półtorej miesiąca czasu !. Pracuje z domu zdalnie i o każdej godzinie go nie było, chwilami się pojawiał- ale były takie lagi ( przerwy w utracie pakietów) że nie szło pracować. Dzwoniłem z 20 razy do nich jak nie więcej , oczywiście połączyć się do nich to nie lada wyczyn- oczekiwanie na linii w środku dnia i nikt nie odbiera przez ponad pół godziny i albo Cię rozłączy, albo w końcu trafisz, ale nie do działu technicznego a np. do sprzedaży ( było tak często ) i ta Pani automat - mega uciążliwa sprawa. Wracając do tematu - Vectra, żadnego problemu z Internetem nie widziała... słyszałem tylko wyklepane regułki typu : rest routera, wyjąć kabel itp. Jak zobaczyli jakimś cudem że jest jakiś problem - to wystawili zgłoszenie i miał być serwisant. Z 6 razy były takie zgłoszenia przyjmowane przez nich. Oczywiście ani razu nikt się u mnie nie pojawił !! po czym dostawałem Smsa ze usterka naprawiona. Neta w dalszym ciągu nie było . Za którymś telefonem z kolei dowiedziałem się ze jest awaria na budynku i dlatego nie ma internetu. Dopiero za około półtorej tygodnia !! dostałem wiadomość, że problem w końcu został rozwiązany. Faktycznie internet się pojawił, ale nie na długo- bo może aż na 4 dni ;) . Zrobiłem reklamację do firmy Vectra, że przez ponad miesiąc nie miałem usług. Po kilku dniach dostałem odpowiedź, że oni odnotowali tylko 6 dni usterek i przyznają mi nędzne 13 zł rabatu !! nie uwzględniając tego, że dzwoniłem do nich tyle razy, zgłaszałem błędy i NIE MIAŁEM ŚWIADCZONYCH ZGODNIE Z UMOWĄ USŁUG. Oczywiście odwoływałem się od reklamacji, ale nic to nie dało. W między czasie złożyłem rezygnację z umowy . Nie dostałem ani jednego telefonu, dlaczego Pan od nas odchodzi itp ( a zaznaczę byłem ich klientem od 2011 roku !! ) Reasumując - dla mnie ta firma jest jedną wielką pomyłką i odradzam każdemu korzystanie z tego czegoś !!
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.