Opinie użytkownika (1)

Chciałam dociąć półki...
Chciałam dociąć półki do szafy. Podeszłam do pana z punktu docinania, lecz on był bardzo zajęty dyskusje z kolegą o tym, że urodziła mu się córka. W ogóle nie zwracał na mnie uwagi wręcz zachowywał się tak jakbym przeszkadzała. Kazał mi sobie wziąć blat o długości dł.3 m i szer.50 cm i zanieść go sobie do kasy tam zapłacić i dopiero z tym blatem wrócić do cięcia na moje pytanie czy konieczne jest niesienie tego blatu przez całą długość sklepu w obie strony odpowiedział z drwiną ,,a widzi pani tu kasy,, zapytałam więc czy nie mógłby napisać numerów kodów i okazało się że jest to możliwe, z wielkim fochem podszedł do najbliższego komputera i wprowadził jakieś kody na podstawie których mogłam opłacić wszystko w kasie bez przenoszenia tego w obie strony po sklepie. A w ramach zemsty stwierdził że nie będzie miał dla mnie czasu tego dociąć wcześniej niż za 3 godziny, co jest bardzo ciekawe bo z kolegą miał czasu rozmawiać i nie trwało to chwilę bo obserwowałam ich co najmniej od dziesięciu. Wskutek tego podziękowałam za taką obsługę i postanowiłam zakupy zrobić w Castoramie. Płyty donieśli sobie panowie z docinania i docięcie trwało 5 minut, a po do cięciu opłaciłam wszystko w kasie. Nigdy więcej nie wrócę do obi.

Klient_cXeC

31.07.2019

OBI

Placówka

Kraków, Wielicka 259

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi