W dniu dzisiejszym tj.28.06 zrobiłam zakupy w Biedronce przy ul. Magnoliowej w Lublinie. Pragnę zwrócić uwagę, że od jakiegoś czasu praktykowane są w tej palcówce wprowadzanie klienta w błąd. Tylko na jednym paragonie znalazłam 3 błędy. Ceny różnią się od tych na półce. Taki problem mogę rozwiązać z kierownikiem zmiany, ok , ale to, że do artykułów chemicznych dolewania jest woda to chcę zgłosić gdzieś do osób które przyjrzą się temu bardziej. Od jakiegoś czasu zauważyłam że niektóre produkty są jakby bardziej rozcieńczone. Płyn do higieny intymnej, które zawsze u Was kupuje był jakiś rzadszy, szampon do włosów również. Znajomi mówili, Zet produkty w Biedronce są tańszy dlatego są gorszej jakości, ale przecież tych produktów nie raz używałam i zawsze kupowałam w Biedronce. Lecz po zakupie żelu pod prysznic Dove wszystko stało się jasne. Ktoś za bardzo go rozcieńczył. Zbyt dużo odlał płynu domniemam dla siebie i za dużo wlał wody. Przez takich pracowników Wasze placówki mają taką opinię, jest taniej bo gorszej jakości produkty.
Może nikt nie zwróci uwagi na moją wiadomość, ale ja jako konsument, codzienny klient Waszych sklepów jestem zawiedziona i rozczarowana. Od jakiegoś czasu kupuje w tejże Biedronce na Magnoliowej 1 wodę zamiast środków chemicznych.
Bardzo proszę o interwencję w mojej sprawie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.