Opinie użytkownika (1)

Nr ewidencyjny klienta:...
Nr ewidencyjny klienta: 50404255 Pomimo podłączenia internetowego do mojego pc za pomocą kabla ( a nie przez wi-fi ), prędkość internetu od kilku dni oscyluje na poziomie uwaga! 5 mb/s - 25 mb/s. Wiem oczywiście czy jest gwarantowana prędkość DO 150 mb/s, natomiast to co otrzymuje to zakrawa o kpinę. Jaką mam pewność, czy decydując się na wykupienie droższego pakietu internet + telewizja i przejście na internet ze 150mb/s do 300 mb/s rzeczywiście otrzymam to co za płacę? Miłe jest to, że dostawca uznał reklamację, natomiast przepraszam, ale kwota bonifikaty 15 złotych jest...no śmieszna po prostu. Bo rozumiem, że jakość świadczonych usług mogłaby być niższa ze względu na wysoki transfer plików na moim pc. Granie on-line, odpalony YT, kiedyś kazaa czy torrenty. A tak? Przeglądam mirko w internecie, a prędkość po kablu mam taką, jak na telefonie po środku lasu.... No żart. Zwłaszcza, że moja o mieście wojewódzkim, żadne obrzeża czy problemy z TP S.A. ( która swego czasu robiła problemy innym dostawcom ). Wiem też, że macie Państwo ' gotowce ' które wklejacie klientom którzy piszą reklamacje. Luz, nie gniewam się. Ale czytajcie czasem co wklejacie bo ten fragment kładzie na łopatki: " Jednocześnie informujemy, iż mając na uwadze przede wszystkim Pana zadowolenie, przyznajemy dodatkową rekompensatę w wysokości 5,00 zł. " Yhm. 5 złotych. Dziękuję. To jak wygrać z rakiem....

Klient_b3iU2

06.12.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
06.12.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail jakoscpomoc@vectra.pl

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi