Opinie użytkownika (1)

To jakiś żart,...
To jakiś żart, a nie serwis sprzedaży biletów. Przy zakupie biletów naliczają horrendalną opłatę serwisową. Zachęcają aby kupować po kilka biletów na jedną osobę, a potem, gdy ta osoba nie może iść, nie ma możliwości zmiany danych na bilecie! Jedyne co mają do zaproponowania to sprzedaż swojego na biletu na ich serwisie (gdzie PONOWNIE naliczają opłatę serwisową), liczenie na to, że ktoś go kupi, a potem modlenie się aby samemu zdążyło się kupić nowy bilet, na nowe dane. To jakiś żart, a nie obsługa klienta! Na infolinii na połączenie czekałam ponad godzinę, dwa razy z ich strony połączenie zostało zerwane. Najlepiej omijać szerokim łukiem, nigdy nie spotkało mnie z ich strony nic dobrego.

Klient_aQmpi

12.08.2022

eventim.pl

Infolinia

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi