Składałam zamówienie w Domino,s pizza pierwszy i ostatni raz. Czas oczekiwania na dostawę był bardzo długi (prawie 2 godziny), do tego zamówienie było niekompletne i brakowało dodatkowego sosu, za który specjalnie zapłaciłam. Kurier, który realizował dostawę był niezbyt sympatyczny i zachowywał się tak, jakby miał zły dzień. Ogólnie nie polecam.
Lubię robić zakupy w Carrefour, gdyż w sklepie zawsze jest szeroki wybór produktów i mogę znaleźć coś dla siebie, do tego bliska lokalizacja sklepu. Ceny też zachęcają do zakupów, a do tego liczne promocje i fajna aplikacja, dzięki której nie tylko można korzystać z promocji, ale również zbierać punkty Payback. Jedynym minusem są dla mnie częste kolejki do kasy. Dlatego zamiast 5 gwiazdek daję 4.
Rozmowa z konsultantem infolinii była szybka i udało mi się załatwić sprawę, z którą się kontaktowałam. Konsultant zadawał konkretne pytania, by znaleźć rozwiązanie i udzielił wskazówek, jak mam postąpić. Udało mi się odzyskać dane do logowania do bankowości internetowej szybko i sprawnie. Dużym plusem jest, że infolinia pracuje całą dobę. Minusem natomiast jest długi czas oczekiwania na połączenie - czekałam prawie 10 minut. Innych uwag nie mam. Ogólnie obsługę oceniam pozytywnie.
Rozmowa z konsultantem infolinii była szybka i udało mi się załatwić sprawę, z którą się kontaktowałam. Konsultant zadawał konkretne pytania, by znaleźć rozwiązanie i udzielił wskazówek, jak mam postąpić. Udało mi się odzyskać dane do logowania do bankowości internetowej szybko i sprawnie. Dużym plusem jest, że infolinia pracuje całą dobę. Minusem natomiast jest długi czas oczekiwania na połączenie - czekałam prawie 10 minut. Innych uwag nie mam. Ogólnie obsługę oceniam pozytywnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.