Opinie użytkownika (11)

Przykro mi ze...
Przykro mi ze znów negatyw ,ale kiedy już ucieszyłam się ze wszystko jest ok.to vectra mnie nie zawiodła i dowalili mi 550zl do zapłaty w ciągu 14 dni za urządzenia ktorych PONOC nie zwróciłam po odstąpieniu od umowy .Mimo ze odesłałam dwa miesiące temu, mimo ze mam potwierdzenie odbioru ze leżą w magazynie w Nidzicy to nic to plać, bo bałagan i niewiedza pracowników jest na potęgę. Nie polecam jeśli ktoś się zastanawia to odradzam ...

Klient_YeA6

09.03.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
16.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Tym razem pozytywna...
Tym razem pozytywna opinia ,zeby nie bylo ze tyljo negatywy. MIMO ,ze umowa konczy mi sie za miesiac a juz panie wysylaja maile o zwrot sprzetu o podanie nr nadania zwrotu to mily pan ktory ze mna porozmawial zaproponowaĺ aby ignorowac te maile ..wiec tak robie po 31.marca owszem odesle urzadzenie ..bez przypominania. Moja przygoda z vectra sie zakonczy ja odpoczne .

Klient_YeA6

04.03.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Twoja opinia jest dla nas cenną wskazówką, co moglibyśmy poprawić, by jeszcze lepiej dopasować się do Twoich oczekiwań.
Huuura udalo mi...
Huuura udalo mi sie po 6 dniach i trzech godzinach okazalo sie ,ze domagaja sie i to kilku konsyltantow pani (dane osobowe pracowników usunięte przez administratora - RODO) one domagaja sie zwroru urzadzenia od internetu z umowy ktora konczy sie za tezy tygodnie 31.03.2022r konczy sie umowa a one od tygodnia nekaja mnie meilam o zwrot sprzetu. Prosze poczytac regulamin vectry ...mam 14 dni na zwrot po 31.03.2022r.

Klient_YeA6

02.03.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (1)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Jestem zmeczona ....takie...
Jestem zmeczona ....takie cyrki to tylko w tef firmie. Odsylam sprzet przez ich strone korzystajac z inposu vectra generuje nr nadania itp..odbieraja urzadzenia ,Dostaje potwierdzenie mailem iz odnotowali zwrot nadtepujacych urzadzen ok.19 lutego .A od kilku dnibombarduja mnie maeilami ,ze nie odnotowali odeslanych urzadzen .Tatalna porazka ...odstapienie od umowy odeslane urzadzenia brak uslugi przez 28 dni zwracaja za polowe ( 69.99 zwrot 37.) MAM potwierdzenie odbioru urzadzen z 08.luty a oni do dzis nekaja mnie mailam ,ze nie odnotowali zwrotu sprzetu. Kaza sobie przeslac oswiadczenie o zrzeczeniu sie roszczen na rzecz firmy vectra ,celem indywidualnej weryfikacji zwrotu sprzetu..Kpina i zenada Na facebuku mnie zablokowali abym im zlych komentarzy nie wystawiala ...WSTYD

Klient_YeA6

02.03.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
27.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Najgorsza firma jaka...
Najgorsza firma jaka może być, pracownicy niekompetentni, co rozmowa to inne wnioski, jeden miesiąc 4 faktury, które i tak są błędne. Naliczają opłaty po kwocie nieistniejącej umowy i od tej kwoty robią korekty i tak się według mnie zarabia na klientach. Na szczęście jeszcze miesiąc i baj baj vectra. (opinia zmoderowana z uwagi na treść)

Klient_YeA6

23.02.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Najgorsza firma ..abonament...
Najgorsza firma ..abonament miesieczny 69.99 styczen ,luty .Czyli razem 138.98 .Place 96.99 mam doplacic jeszcze 42zl Ok zgadza sie z tym ze przez miesiac nie ma uslugi Vectra olewa sprawe nie dostarcza modemu wifi brak przez 28 dni intetnetu i kaza sobie za to placic .Nigdy nie spotkalam sie z takim syfem.

Klient_YeA6

19.02.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
26.03.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Najgorsza firma jaka...
Najgorsza firma jaka może istnieć na rynku. Od dekady jestem klientem. Po odstąpieniu od nowo podpisanej umowy zaczął się cyrk. Mam nadpłaty, bo nie miałam usług tj. internetu 28 dni, a oni domagają się pieniędzy. Chyba liczyć nie umieją.

Klient_YeA6

16.02.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
13.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Totalna porażka, kpina...
Totalna porażka, kpina z klienta. Spychologia na maxa. Odpowiadają na reklamacje, a później sami nie respektują zapisów tej reklamacji. Brak internetu, a pan deklaruje zwrot za mniejszą ilość dni.a co z reszta. Nie polecam, omijać szerokim lukiem.

Klient_YeA6

16.02.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
22.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Totalna ignorancja.Brak kompetencji...
Totalna ignorancja.Brak kompetencji pracowników i brak chęci wyjaśnienia. Grudzień 2021 wpłaciłam 69.99 abonament. Styczeń 2022 wpłaciłam 3zl z fak korygującej choć nie wiem z czego wynikała. Styczeń 07.wplacilam  96.99. Mój abonament - Styczeń 69.99 - Luty 69.99. Razem 139.98 taka fak otrzymałam. Czyli mam dopłacić 42.99. Ok. A gdzie jest odliczony miesiąc DOKLADNIE 28 DNI BEZ USLUGI INTERNETOWRJ. Od 10 stycznia do 08 luty nie miałam internatu. I to ja mam jeszcze dopłacać ???? Nie polecam, firma traci w kontakcie z klientem, robią co chcą. Kontakt tel porażka nic nikt nie wie SPYCHOLOGIA 1290668

Klient_YeA6

15.02.2022

Vectra

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
19.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać, dlatego prosimy o przesłanie danych abonenckich oraz szczegółowych informacji dotyczących zaistniałej sytuacji, na adres e-mail: jakoscpomoc@vectra.pl
Cudowna Pani (dane...
Cudowna Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) konsultant działu obsługi klienta bardzo kompetentna, oddana klientowi ta Pani ratuje "twarz" Vecktry i to, ze pozostałam klientem Vectry. Bardzo rzeczowa , uczciwa i słowna. Gdyby nie ona to moje nerwy i zdrowie poległo by. Sprawa braku internetu od 10 stycznia do 08 luty ..Dziękuje za czas i zrozumienie oraz za pomoc .nr.kl.1290668

Klient_YeA6

08.02.2022

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.
Bardzo pomocna Pani...
Bardzo pomocna Pani (dane osobowe pracownika usunięte przez administratora - RODO) konsultant działu obsługi klienta. Super konsultantka, która posiada ogromną wiedze i kompetencje. Bardzo dziękuje za poświęcony czas, wysłuchanie i zrozumienie mojego problemu. Polecam w 100%.

Klient_YeA6

08.02.2022

Vectra

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
17.05.2022
Odpowiedź firmy
Zadowolenie klientów jest priorytetem naszej działalności. Bardzo cieszymy się z pozytywnej opinii, jaką masz na temat naszej firmy.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi